دستگیری سارقان مسلح در اقدام ضربتی

به گزارش رپید دانلود، تهران (پانا) - رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت سارقان مسلح که با تهدید اسلحه اقدام به سرقت منازل شهروندان کرده بود، با اقدام ضربتی پلیس دستگیر شدند.

دستگیری سارقان مسلح در اقدام ضربتی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه ای در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه نا فرجام در محدوده غرب تهران، با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران پلیس در سرکلانتری پنجم قرار گرفت.

وی با اشاره به تشکیل تیم های انتظامی و اطلاعاتی برای دستگیری سارق، اضافه کرد: ماموران پلیس در نهایت پس از انجام تحقیقات اجرا شده و یکسری اقدامات فنی واطلاعاتی، پیروز شدند سارقان در محدوده تهرانسر قبل از ارتکاب جرم شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه متهمان در اقدام ضربتی پلیس قبل از هرگونه عکس العملی دستگیر شدند، شرح داد: متهمان پس از دستگیری در تحقیقات فنی اجرا شده و در رویارویی با مستندات موجود در پرونده مواجهه حضوری دو تن از شکات پرونده به بزه انتسابی اعتراف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری شرح داد: در این عملیات چهار تن دستگیر و یک قبضه سلاح کرم کشف شد و همچنین یک دستگاه خودرو پژو پارس که سارقان در چهار سرقت ناپیروز خود از آن استفاده نموده بودند توقیف شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 841

به "دستگیری سارقان مسلح در اقدام ضربتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری سارقان مسلح در اقدام ضربتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید