خبرنگاران شمار مرگ ومیر ناشی از کرونا در ایتالیا از 2500 تن گذشت

به گزارش رپید دانلود، تهران- خبرنگاران- مرگ ومیر ناشی از ویروس کرونا با ثبت 345 مورد جدید در ایتالیا به 2 هزار و 503 تن رسید که نزدیک به یک سوم کل فوتی های کرونا در دنیا است.

خبرنگاران شمار مرگ ومیر ناشی از کرونا در ایتالیا از 2500 تن گذشت

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، مقام های بهداشتی ایتالیا سه شنبه شب اعلام کر2دند که 345 نفر در روز گذشته به دلیل ابتلا به کرونا در این کشور جان خود را از دست داده اند.

براین اساس، در ایتالیا تا به امروز 2 هزار و 503 نفر بر اثر ابتلا به کرونا فوت نموده اند و 3 هزار و 500 مورد جدید ابتلا نیز در روز گذشته گزارش شده که آمار مجموع مبتلایان در این کشور را به 31 هزار و 506 نفر می رساند.

در حالی که آمارها نشان می دهد که تا به امروز 7 هزار 894 در سراسر دنیا بر اثر ویروس کرونا جان باخته اند، آمار مرگ ومیر ناشی از این ویروس در ایتالیا نزدیک به یک سوم آمار دنیای را به خود اختصاص داده است.

بالاترین آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در یک روز در ایتالیا 369 نفر است که روز شنبه هفته جاری ثبت شد.

تعداد مبتلایان به کرونا در سراسر دنیا به 194 هزار و 584 نفر رسیده که تا به امروز 81 هزار و 80 نفر از این بیماران بهبود یافته و 7 هزار و 894 تن نیز فوت نموده اند.

ایتالیا بعد از چین بالاترین آمار ابتلا به کرونا را دارد و تدابیر سختگیرانه ای برای مقابله با آن در این کشور به اجرا در آمده است.

سازمان دنیای بهداشت اعلام نموده است که اروپا اینک تبدیل به کانون گسترش این ویروس شده است.

روزنامه نیویورک تایمز در مطلبی نوشت که همزمان با اعمال محدودیت تردد در اروپا و محدودیت سراسری در رفت و آمد و برگزاری گردهمایی های عمومی برای مهار شیوع ویروس کرونا، ایتالیایی ها خیابان ها، مراکز خرید، فروشگاه ها، کلیساها را خلوت نموده اند.

آنها به درخواست دولتشان برای خارج نشدن از منزل که توسط نخست وزیر ایتالیا صادر شده است، عمل کردند.

دولت از مردم خواسته بود برای نجات جمعیت مسن و نظام سلامت از خطر نابودی، از خانه های خود خارج نشوند.

با وجودی که ایتالیایی ها در خانه های خود مانده اند، مقام های مناطق شمالی این کشور که بیشترین شیوع ویروس را تجربه نموده است، خواهان تدابیر سختگیرانه تری هستند تا به منظور جلوگیری از سرایت بیماری، همه فعالیت های تجاری و حمل و نقل تعطیل گردد.

آتیلیو فونتانا فرماندار منطقه لومباردی در شمال ایتالیا که بیشترین شیوع ویروس را داشته است، گفت: وقت جدیت و سختگیری است.

مقام ها می گویند تعطیلی کامل می تواند تا دو هفته طول بکشد و سخنگوی فونتانو گفته امیدوار است دولت رم هر چه زودتر این تصمیم گیری را تایید کند.

اما مردم ایتالیا خود آماده رزم شده اند. در شهر ونتو که معمولا منطقه ای شلوغ در یک محله قدیمی است مردم حضور ندارند.

مردم ایتالیا می گویند به مقررات احترام گذاشته اند اما دولت هم باید همه فعالیت ها را تعطیل کند. آنها نگران هستند که اقدامات نیمه کاره آسیب بیشتری به کشورشان وارد کند.

در رم، پایتخت ایتالیا تعطیلی کامل اعلام نشده است هر چند از مردم این شهر خواسته شده از ترک کردن منازلشان خودداری نمایند. آنها همچنان می توانند در محل کار خود حاضر شوند و خریدهای ضروری را انجام دهند.

در دستور دولت خواسته شده از گردشگری اجتناب و تردد گردشگران باید محدود گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 223

به "خبرنگاران شمار مرگ ومیر ناشی از کرونا در ایتالیا از 2500 تن گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شمار مرگ ومیر ناشی از کرونا در ایتالیا از 2500 تن گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید