خبرنگاران سهم سیناصنعت ایذه در کرونا؛ توزیع 10 هزار ماسک رایگان در ایذه و باغملک

به گزارش رپید دانلود، اهواز -خبرنگاران- شرکت سینا صنعت ایذه در حال توزیع 10 هزار ماسک رایگان بین بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و مردم شهرستان های ایذه و باغملک است.

خبرنگاران سهم سیناصنعت ایذه در کرونا؛ توزیع 10 هزار ماسک رایگان در ایذه و باغملک

جهت دریافت خدمات طراحی سایت پلان ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، اگر همه شرکت های دولتی و خصوصی نسبت به انجام مسئولیت اجتماعی خود در قبال مبارزه با کرونا اقدام نمایند، مردم و کادر درمانی بیمارستان ها می توانند با وضعیتی به مراتب بهتر از اکنون با کرونا مقابله نمایند.

شرکت سیناصنعت ایذه که در عرصه صنعت کشور فعال است و یک تیم کشتی را نیز حمایت اقتصادی می نماید در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود توزیع 10 هزار عدد ماسک بین بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و مردم شهرستان های ایذه و باغملک را در برنامه دارد.

مدیرعامل این شرکت در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: برای یاری به مبارزه با بیماری کرونا 2 هزار عدد ماسک به همراه 100 دست لباس مخصوص پرستاران جهت مداوای بیماران احتاقتصادی کرونایی به بیمارستان شهدای ایذه اهدا شد.

علی بابا احمدپور اضافه کرد: به همین دلیل امروز نیز 2 هزار عدد ماسک برای استفاده پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان شهید طباطبایی باغملک تقدیم شد.

وی از توزیع 6 هزار ماسک به جامانده در روزهای آینده اطلاع داد و توضیح داد: این ماسک ها در بخش دهدز، بخش سوسن، شهر قلعه تل و چند روستای بخش مرکزی ایذه توزیع می شوند.

احمدپور هدف از این کار را خدمت به مردم دانست و اضافه کرد: 10 هزار ماسک دیگر نیز خریداری نموده ایم که در صورت اجازه خروج از تهران در اختیار مردم شهرستان های ایذه و باغملک و بخش های تابعه قرار خواهیم داد.

مدیرعامل شرکت سیناصنعت ایذه با درخواست از مردم بری خودداری از تردد غیرضروری در سطح شهر تأکید کرد: مردم بافرهنگ ما به خوبی می دانند که فرصت برای دید و بازدید بسیار است، اکنون برای شکست دادن کرونا به یک همت جمعی احتیاج داریم و مهمترین اقدام ما نیز ماندن در خانه است.

تا به امروز 391 نفر در خورستان به کرونا مبتلا شده اند، در اهواز 128، دزفول 40، آبادان 39 ماهشهر 29، اندیمشک 27، شوشتر 26، خرمشهر 18، شادگان 16، مسجد سلیمان 10، بهبهان 9، شوش 9، رامهرمز هشت، باوی هشت، کارون پنج، ایذه و هندیجان هر کدام چهار مورد، اندیکا، امیدیه، حمیدیه و رامشیر هر کدام 2 مورد، گتوند و باغملک و دشت آزادگان هر کدام یک مورد ابتلای قطعی ثبت شده است.

به دستور استاندار خوزستان ورود مسافران نوروزی به استان برای جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر این ویروس ممنوع اعلام شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 158

به "خبرنگاران سهم سیناصنعت ایذه در کرونا؛ توزیع 10 هزار ماسک رایگان در ایذه و باغملک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سهم سیناصنعت ایذه در کرونا؛ توزیع 10 هزار ماسک رایگان در ایذه و باغملک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید