خبرنگاران سامانه بارشی تا دوشنبه بر خوزستان حاکم است

به گزارش رپید دانلود، اهواز - خبرنگاران - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: سامانه بارشی که از اواخر وقت روز آدینه وارد خوزستان شده تا دوشنبه هفته جاری بر این استان حاکم خواهد بود.

خبرنگاران سامانه بارشی تا دوشنبه بر خوزستان حاکم است

به گزارش اروز شنبه خبرنگاران به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری اعلام نمود: این سامانه بارشی تا اواخر روز دوشنبه سبب رگبار و رعد وبرق، وزش باد متوسط تا شدید گاهی تندباد لحظه ای در بیشتر نقاط خوزستان و ریزش تگرگ به صورت نقطه ای و احتمال بارش برف در ارتفاعات خواهد شد؛ شدت بارش ها در مناطق شمالی و شرقی به نسبت زیاد است.

وی اضافه کرد: با توجه به ماهیت بارش های بهاری احتمال شدت دریافت بارش ها در نقاط دیگر نیز وجود دارد. در این مدت شمال خلیج فارس مواج همراه با رگبار و رعد وبرق پیش بینی می گردد.

سبزه زاری ادامه داد: میزان بارندگی 24 ساعت گذشته در آبادان و شادگان 0.4، بستان 1.2، رادار اهواز 1.6، دهدز 0.6، اندیمشک 0.5، هندیجان 0.3 و مسجدسلیمان و لالی 0.1 میلیمتر گزارش شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان در اخطاریه ای اعلام نمود: تقویت فعالیت سامانه بارشی از اواخر روز آدینه هشتم فروردین تا اواخر روز دوشنبه هفته جاری سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط تا شدید در بیشتر نقاط خوزستان،ریزش تگرگ به صورت نقطه ای و احتمال بارش برف در ارتفاعات خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 248

به "خبرنگاران سامانه بارشی تا دوشنبه بر خوزستان حاکم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سامانه بارشی تا دوشنبه بر خوزستان حاکم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید