جانسون: مرگ تعداد زیادی از انگلیسی ها به دلیل کرونا غم انگیز است

به گزارش رپید دانلود، نخست وزیر انگلیس که در حال حاضر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه خانگی به سر می برد در سخنانی با اشاره به مرگ 563 انگلیسی طی 24 ساعت اخیر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا گفت مرگ این تعداد انگلیسی همه را غمگین کرده است.

جانسون: مرگ تعداد زیادی از انگلیسی ها به دلیل کرونا غم انگیز است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در سخنانی با اشاره به مرگ 563 انگلیسی طی 24 ساعت گذشته در این کشور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا گفت که تعداد زیاد قربانیان همه را غمگین کرده است.

وی که در قرنطینه خانگی صحبت می کرد، اضافه کرد: پایبندی ما به اقدامات مناسب، در کنترل این ویروس کمک خواهد کرد و تلاش می کنیم تا تست های ابتلا به این ویروس را افزایش دهیم و هیچ چاره ای جز قرنطینه مبتلایان وجود ندارد.

نخست وزیر انگلیس در ادامه اضافه کرد: اطمینان دارم که سرانجام این ویروس را شکست خواهیم داد و از شما دعوت می کنم که در منازل خود باقی بمانید.

بر اساس آخرین آمار با مرگ 563 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در انگلیس طی 24 ساعت گذشته، مجموع قربانیان کرونا در این کشور به 2352 نفر رسید.

همچنین طی 24 ساعت گذشته 4324 نفر در انگیس به ویروس کرونا مبتلا شدند تا مجموع مبتلایان در این کشور به 29 هزار و 474 نفر برسد.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 262

به "جانسون: مرگ تعداد زیادی از انگلیسی ها به دلیل کرونا غم انگیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانسون: مرگ تعداد زیادی از انگلیسی ها به دلیل کرونا غم انگیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید