تهران آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است

به گزارش رپید دانلود، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، تهران آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است.

تهران آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است

داستان چیست؟

علی اصغر عطایی گفت: در آستانه عید نوروز روزانه 40 تا 50 هزار نفر نیروی خدمات شهری مشغول آراستن شهر تهران هستند و قطعا سال جاری نوروزی متفاوت برای تهران پیش بینی می کنیم.

به گفته وی، وسعت شهر تهران با سایر شهرهای کشور قابل مقایسه نیست و 500 کیلومترمربع فضای شهری برای ایام عید مناسب سازی شده است.

مدیرکل خدمات شهری تهران ادامه داد: با همکاری شهرداران مناطق 22 گانه کوشش داریم نوروز سال جاری برای پایتخت نشینان متفاوت باشد.

وی ادامه داد: در سالهای اخیر بیشتر جمعیت تهران به سایر شهرهای کشور سفر می کردند که در یکی دو سال اخیر جمعیت زیادی از شهرهای دیگر به تهران می آیند و در نوروز نیز پیش بینی می گردد جمعیت قابل توجهی به تهران سفر نمایند.

وی درخصوص نقدها از جمع آوری نشدن زباله در تهران نیز گفت: یکی از اقدامات مهم و مناسب شهرداری تهران لایروبی و جمع آوری مستمر زباله در انهار و کانال های شهری است. این کلانشهر 560 کیلومتری 510 کیلومتر کانال و مسیل دارد که با کوشش شهرداران مناطق 22 گانه این مکان ها دائما لایروبی می گردد.

به گفته عطایی در بعضی فصول و زمان حجم زباله تهران هفت تا هشت برابر می گردد و این افزایش حجم زیاد زباله شاید در فرایند جمع آوری زباله در بعضی نقاط شهر مشکلاتی ایجاد کند اما در مجموع کارنامه خوبی سال جاری با همکاری معاونان خدمات شهری مناطق 22 گانه به جای گذاشتیم.

سال جاری هیچ گونه آبگرفتگی نداشتیم

وی درخصوص آمادگی شهردارای تهران با بارندگی های آخر سال و بهاری نیز گفت: در فصل زمستان با همکاری و اقدامات مناسب هیچ گونه آبگرفتگی که منجر به ترافیک و مسئله ای برای شهفرایندان گردد در شهر نداشتیم چرا که پیمانکاران شهرداری در مناطق 22 گانه بطور مرتب مشغول لایروبی هستند و در مناطقی مانند آزادی یا بزرگراه امام علی (ع) که قبلا شاهد آبگرفتگی بودیم، سال جاری هیچ مسئله ای نداشتیم.

عطایی تاکید نمود: در فصل بهار نیز تمامی نیروهای خدمات شهری در مناطق 22 گانه در آماده باش کامل بسر می برند و قول می دهم که نوروز سال جاری شهری متفاوت برای پایتخت نشینان باشد.

به گفته وی، شیوع ویروس کرونا زندگی شهفرایندان را دچار مشکل نموده و کوشش داریم با پاکیزه نگه داشتن شهر آرامش را برای شهفرایندان ایجاد کنیم.

منبع: همگردی
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 909

به "تهران آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید