تصویر ثبت شده توسط دوربین وان پلاس 8 تی عملکرد خوب آن را در نور کم نشان می دهد

به گزارش رپید دانلود، وان پلاس 8 به عنوان یک پرچم دار مقرون به صرفه، به نسبت وان پلاس 8 پرو کیفیت دوربین کمتری داشت که خب این مسئله به خاطر تفاوت قیمت، طبیعی بود. اما اینطور که به نظر می رسد، دوربین وان پلاس 8 تی قرار است این ضعف را تا حدودی بپوشاند. حداقل این چیزی است که از نمونه تصویر ثبت شده توسط دوربین این گوشی در نور کم متوجه می شویم.

تصویر ثبت شده توسط دوربین وان پلاس 8 تی عملکرد خوب آن را در نور کم نشان می دهد

در شایعات و خبرهایی که پیرامون وان پلاس 8 تی منتشر می شد، بارها به این نکته هم اشاره شده بود که وان پلاس در نظر دارد دوربین این محصول را ارتقا دهد. اینطور به نظر می رسید که شرکت چینی میخواهد از همان دوربین اصلی وان پلاس 8 پرو در این گوشی استفاده کند که با توجه به تست های مختلف، عملکرد بسیار خوبی هم داشت. بنابراین به نظر می رسد این ارتقا خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان به وان پلاس 8 تی خواهد بود، حتی اگر باقی سنسورها مشابه وان پلاس 8 باشد.

تنها مسئله ای که در تصاویر ثبت شده توسط وان پلاس 8 پرو مشاهده می شد، اشباع بیش از حد رنگ ها بود. طوری که شاید تصویر زیبا تر به نظر می رسید اما رنگ ها از حالت طبیعی خارج می شدند. البته هواداران عکاسی همواره به دو دسته تقسیم می شوند؛ دسته اول به تصاویر طبیعی علاقه مند هستند و دسته دوم نیز به زیباتر بودن آن ها که ظاهرا وان پلاس هم بیشتر تمرکز خود را روی راضی نگه داشتن دسته دوم منعطف نموده.

  • تصاویر زمینه وان پلاس 8 تی برای دانلود در دسترس نهاده شد

با این حال به نظر می رسد عملکرد این گوشی در نور شب خوب است. یعنی آنقدری هست که بتوانیم به آن امیدوار باشیم. همانطور که می دانید وان پلاس نمی خواهد سال جاری از مدل 8 تی پرو رونمایی کند. بنابراین وان پلاس 8 پرو نماینده اصلی این شرکت در سال 2020 خواهد بود که باید با دیگر پرچم داران رقابت کند و خب می دانیم اصلا کار راحتی نیست.

وان پلاس 8 تی قرار است در تاریخ 14 اکتبر (23 مهر) رونمایی گردد. تا به امروز در رابطه با مشخصات فنی این محصول خبرهای زیادی منتشر شده که از جمله آن می توان به نمایشگر 120 هرتزی، پردازنده اسنپدراگون 865، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و شارژر 65 واتی اشاره نمود. در رابطه با شکل ظاهری این گوشی هم تا به امروز تصاویر زیادی منتشر شده اما روز گذشته خود شرکت در یک ویدیویی رسمی از طراحی آن رونمایی کرد که شما عزیزان می توانید در زیر، این ویدیو را مشاهده کنید.

منبع: (9to5Google (1, 2

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 581

به "تصویر ثبت شده توسط دوربین وان پلاس 8 تی عملکرد خوب آن را در نور کم نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر ثبت شده توسط دوربین وان پلاس 8 تی عملکرد خوب آن را در نور کم نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید