تریلر نو سریال هیلو منتشر شد؛ حضور کورتانا و معین شدن تاریخ پخش

به گزارش رپید دانلود، کمپانی پارامونت به تازگی تریلری جدیدی از سریال هیلو منتشر نموده است. این سریال که قرار است در تاریخ 24 مارس 2022 (4 فروردین 1401) برای سرویس پارامونت پلاس منتشر گردد، داستان مستر چیف را در حال مبارزه با کاوننت ها روایت می نماید.

تریلر نو سریال هیلو منتشر شد؛ حضور کورتانا و معین شدن تاریخ پخش

در این سریال پابلو شرایبر قرار است در نقش شخصیت مسترچیف قرار گیرد؛ پیشرفته ترین جنگجوی زمین در قرن بیست وششم و تنها امید تمدنی که به وسیله کاوننت، اتحادی غیرقابل توقف از دنیا های بیگانه متعهد به نابودی بشریت، تا مرز نابودی پیش رفته است. داستان این مجموعه تلویزیونی حول محور مبارزه شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه تهاجم کاوننت با استفاده از اسپارتان ها روایت می گردد. با این حال، به نظر می رسد که مستر چیف به چیزی برخورد می نماید که به اثبات وجود هیلو منجر می گردد. داستان سریال ممکن است شبیه به بازی های ویدیویی آن به نظر برسد، اما خط زمانی نقره ای سریال از بازی ها جدا است. در ادامه بخشی از صحبت های فرانک اوکانر، تهیه نماینده اجرایی سریال، در رابطه با خط داستانی آمده است:

در تریلر علاوه بر سلاح های پلاسما، شمشیرهای انرژی و وسایل نقلیه معروف سری، شاهد کورتانا با ظاهری متفاوت هستیم. او با بازی جن تیلور، همان حس و حال نسخه موجود در سری بازی های هیلو را دارد. البته این تعجب آور نیست با توجه به اینکه او صداپیشگی این شخصیت را از بازی Halo: Combat Evolved تا نسخه اینفینیت که به تازگی عرضه شده، انجام داده است. علاوه بر کورتانا، چند اسپارتان دیگر نیز به چیف ملحق می شوند تا به هدف او یاری نمایند. از دیگر بازیگران این سریال می توان به بوکیم وودبین، ناتاشا مک الهون، چارلی مورفی، دنی ساپانی و… اشاره نمود.

همان طور که ذکر شد این سریال در تاریخ 4 فروردین 1401 در پارامونت پلاس به نمایش گذاشته خواهد شد. فصل اول سریال در 10 قسمت فراوری شده و استیون اسپیلبرگ هم به عنوان تهیه نماینده در آن حضور دارد. لازم به ذکر است با اینکه شایعه هایی از فصل دوم آن شنیده می گردد، فعلا مایکروسافت یا پارامونت آن را تایید نکرده اند. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1325

به "تریلر نو سریال هیلو منتشر شد؛ حضور کورتانا و معین شدن تاریخ پخش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر نو سریال هیلو منتشر شد؛ حضور کورتانا و معین شدن تاریخ پخش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید