تالاب کانایما؛ طبیعت زیبا و مجذوب کننده ونزوئلا

به گزارش رپید دانلود، تالاب کانایما منطقه ای بسیار زیبا و دیدنی است که در کشور ونزوئلا واقع شده است. قرارگیری ونزوئلا در یک منطقه جغرافیایی به خصوص که جریان های آب وهوایی مختلف از آن می گذرند، این کشور را صاحب آب وهوا همراه با چشم انداز های به شدت مجذوب کننده و دیدنی نموده است.

تالاب کانایما؛ طبیعت زیبا و مجذوب کننده ونزوئلا

چشم انداز هایی که تالاب کانایما، تمامی آن ها را در خودش گردهم آورده است. پارک ملی کانایما در یک منطقه صعب العبور قرار گرفته است. جایی که اصلا نمی توان از راه های زمینی به آن دسترسی داشت و تنها به وسیله هوا یا آب می توان به کانایما سفر کرد. به همین منظور و از آنجایی که دسترسی انسان به این منطقه کاملا محدود شده است، باید انتظار روبرو شدن با طبیعتی بکر و زیبا را داشته باشیم! همراه ما باشید تا در این قسمت از تورهای مجازی، به تالاب زیبا و تماشای کانایما سفر کنیم.

شاید اولین موردی که با رسیدن به منطقه کانایما توجه شما را جلب کند، سواحل بی نهایت زیبا و آبشارهای تماشای آن باشد. منطقه کانایما یکی از برترین جاهای جهان برای ثبت کردن تصاویر تماشای و خاطره انگیز است.

آبشار هچا (Hacha Falls) یکی از قسمت های تماشای این تالاب است. آبشاری که در پس آب های خروشان آن، زیبایی های پرتعدادی جاخوش نموده اند. حجم آبی که از این آبشار به پایین سرازیر می گردد آن قدر زیاد است که اگر از سمت چپ یا از سمت راست به جریان آن خیره شوید، آب را به رنگ های متنوعی خواهید دید؛ به طوری که از سمت راست به رنگ آبی آسمانی و از سمت چپ، با رنگ هایی همانند نارنجی، بازتاب نور خورشید از آب های آبشار هچا برایتان قابل تماشا می گردد. برای داشتن یک چشم انداز تماشای و نفس گیر از این تالاب، باید به ارتفاعات این منطقه دسترسی پیدا کنید؛ اما این مهم، به این سادگی ها هم محقق نمی گردد و باید از سنگ ها و صخره های لغزان و پرتعداد، بالا بروید.

کنار تمامی این چشم انداز ها، جاذبه ای بسیار زیبا و تماشای تحت اسم پارک ملی کانایما در این منطقه از ونزوئلا وجود دارد که بازدید از آن هرگز خالی از لطف نخواهد بود.

منبع: گردشبان
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1047

به "تالاب کانایما؛ طبیعت زیبا و مجذوب کننده ونزوئلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تالاب کانایما؛ طبیعت زیبا و مجذوب کننده ونزوئلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید