بعضی ها مثل بچه ها کری می خوانند، دربی مثل بازی ایران و عراق است

به گزارش رپید دانلود، رضا رجبی در گفتگو با خبرنگاران گفت: اگر بعضی مواقع فضای دربی ها ملتهب می شود و حتی کار درون زمین یا روی سکوها به درگیری می کشد، دلیلش یکسری کری خوانی هاست که در حد بچه های کودکستان است که از روزهای قبل در رسانه ها و شبکه های مجازی دیده می شود.

بعضی ها مثل بچه ها کری می خوانند، دربی مثل بازی ایران و عراق است

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: این کری ها همیشه وجود داشته و اگر حد و حدود آن رعایت شود خوب است و باعث ایجاد شور و شعف می شود. اما عبور این کری ها از خط قرمز باعث ایجاد التهاب می شود. همانطور که بازی های فوتبال بین ایران و عراق یک حساسیت بسیار زیادی دارد و دو تیم خیلی تعصبی مقابل هم بازی می کنند، بازیهای استقلال و پرسپولیس هم همین ویژگی را دارد.

رجبی بیان داشت: این یک بازی خاص است که هیچ تیمی دوست ندارد در آن بازنده باشد و پیروز شدن در دربی ها یک فرمول خاص دارد. تیمی که بتواند قوائد این بازی را رعایت کند شانسش برای پیروزی بیشتر است.

کاپیتان پیشین آبی پوشان خاطرنشان ساخت: تمرکز در این بازی حرف اول را می زند و بعد از آن تیمی پیش است که از نظر بدنی شرایط بهتری داشته باشد. بازیکنان باید تمرکز بالا و شرایط فیزیکی خوبی داشته باشند تا بتوانند تفکرات سرمربی شان را به تیم مقابل دیکته کنند.

مدافع پیشین آبی پوشان شرح داد: بازیکنان برای رسیدن به تمرکز بالا باید قبل از ااین بازی استراحت خوبی داشته باشند و یک هفته پیش از بازی بسیار مهم است.

رجبی با اشاره به قضاوت بیژن حیدری در این دیدار بیان داشت: این اتفاق خوبی است که در چند سال گذشته داوران ایرانی قضاوت این دیدار را بر عهده دارند. در گذشته با انتخاب داوران خارجی خود به خود حساسیت بازی بالا می رفت. با حضور داوران ایرانی از یکسری حساسیت های کاذب کاسته شد و من امیدوارم حیدری هم بتواند قضاوتی خوب و بی حاشیه به نمایش بگذارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 153

به "بعضی ها مثل بچه ها کری می خوانند، دربی مثل بازی ایران و عراق است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی ها مثل بچه ها کری می خوانند، دربی مثل بازی ایران و عراق است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید