برانکو و دستیارانش چقدر از پرسپولیس طلب دارند؟

به گزارش رپید دانلود، زلاتکو ایوانکوویچ که به عنوان دستیار اول برانکو در پرسپولیس فعالیت می کرد، مبلغ قراردادش 160 هزار یورو بود. او هم مانند برادرش به خاطر قهرمانی های پرسپولیس در جام حذفی و لیگ برتر 20 هزار یوروی دیگر به قراردادش اضافه شد.

برانکو و دستیارانش چقدر از پرسپولیس طلب دارند؟

مربیان کروات فصل گذشته پرسپولیس به خاطر دریافت نکردن مطالباتشان مبلغ قابل توجهی طلبکار هستند که در صورت عدم توافق و صدور حکم از سوی فیفا، پرسپولیسی ها باید علاوه بر این مبالغ جریمه و تاخیر آن را نیز را پرداخت کنند.

به گزارش ایسنا، فصل گذشته پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و همین طور جام حذفی، برانکو ایوانکوویچ به همراه دستیارانش ایران را ترک کرد و همان زمان در یک نامه رسمی از مدیران وقت باشگاه خواست تا مطالبات او و دستیارانش را پرداخت کنند. البته پرسپولیسی ها نتوانستند در موعد مقرر مطالبات سرمربی کروات خود را بپردازند و او رسما به فیفا شکایت کرد.

بر اساس اطلاع دقیق ایسنا، برانکو ایوانکویچ در فصل 98-97 قراردادی به مبلغ 800 هزار یورو با پرسپولیسی ها منعقد کرد که از این مبلغ طی یک فصل همکاری 524 هزار و 128 یورو دریافت کرد. او هم چنین به خاطر قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و همین طور جام حذفی 340 هزار یورو نیز به اصل قرارداد 800 هزار یورویی اش اضافه شد.

با جمیع پرداختی ها، برانکو 615 هزار و 872 یورو از پرسپولیسی ها طلب دارد.

زلاتکو ایوانکوویچ که به عنوان دستیار اول برانکو در پرسپولیس فعالیت می کرد، مبلغ قراردادش 160 هزار یورو بود. او هم مانند برادرش به خاطر قهرمانی های پرسپولیس در جام حذفی و لیگ برتر 20 هزار یوروی دیگر به قراردادش اضافه شد.

زلاتکو 97 هزار و 889 یورو از قراردادش را دریافت کرده اما در نهایت با طلب 82 هزار و 111 یورویی از پرسپولیسی ها جدا شد.

ایگور پانادیچ هم که به عنوان مربی دروازه بان ها چند سالی در پرسپولیس فعالیت می کرد بابت فصل 97-98 قرارداد 130 هزار یورویی منعقد کرده بود. او نیز به خاطر موفقیت هایی که پرسپولیس به دست آورد 15 هزار یورو به عنوان آپشن به قراردادش اضافه شد.

پانادیچ نیز در نهایت با توجه به دریافتی 81 هزار و 252 یورویی که داشت با طلب 63 هزار و 748 یورو از جمع پرسپولیسی ها جدا شد.

مارکو اسکیلینویچ دیگر مربی کروات سرخپوشان در فصل 97-98 نیز با قراردادی به مبلغ 100 هزار یورو به پرسپولیس آمد و 15 هزار یورو نیز آپشن به این قرارداد اضافه شد.

او هم بابت اصل قراردادش 78 هزار و 810 یورو دریافت کرده بود و در نهایت هم با طلب 36 هزار و 190 یورویی قرارداد خودش با پرسپولیسی ها را فسخ کرد.

به گزارش ایسنا، بررسی مطالبات مربیان خارجی پرسپولیس در فصل گذشته نشان می دهد آنها در مجموع 797 هزار و 921 یورو از پرسپولیس طلبکار هستند اما با توجه به اینکه حالا دیگر برای دریافت مطالباتشان به فیفا شکایت کرده اند قطعا در صورت محکوم شدن پرسپولیسی ها به پرداخت مطالبات مربیان کروات مبلغ مذکور مبالغی هم تحت عنوان دیرکرد و همین طور هزینه های دادرسی اضافه خواهد شد که اگر این مبالغ را هم در نظر بگیریم پرسپولیسی ها احتمالا نزدیک به یک میلیون یورو به عنوان مطالبات به مربیان فصل گذشته خود پرداخت کنند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 167

به "برانکو و دستیارانش چقدر از پرسپولیس طلب دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو و دستیارانش چقدر از پرسپولیس طلب دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید