بازار داغ خدمات زیبایی در شب عید، پیامک های انبوه تبلیغاتی برای تخفیف ویژه نوروز
به گزارش رپید دانلود، زندگی امروز /به نقل از خبرآنلاین در حال حاضر بازار خدمات زیبایی از گردش اقتصادی بالایی برخوردار است و عایدی بالایی را عاید افرادی می نمایند که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند. گردش اقتصادی این حوزه دقیقا تعیین نیست و گزارشی هم تا به امروز در این رابطه منتشر نشده است، اما با توجه به این که گفته می گردد ایران جزو نخستین کشورها در جراحی های زیبایی و مراجعه برای خدمات زیبایی است، به نظر می رسد فعالان این حوزه سالانه با عایدیهایی بالایی روبرو شوند.
در این میان، همان طور که کسبه بازار در شب عید، بازاری متفاوت از دوره های دیگر دارند، در این ایام بازار فرآیندهای زیبایی داغ هم می گردد؛ تا جایی که گفته می گردد در ماه اسفند 40 تا 50 درصد انجام فرآیندهای زیبایی افزایش پیدا می نمایند. بر این اساس، بسیاری از کلینیک های زیبایی با تبلیغاتی گسترده به صورت پیامک و یا آگهی در روزنامه و سایت ها، سعی در جذب مخاطب دارند.
به گزارش زندگی امروز به نقل از آنلاین،این روزها شاید شما هم با این پیامک های تبلیغاتی روبه رو شده و یا این آگهی های تبلیغاتی را دیده باشید: تخفیف ویژه نوروزی برای خدمات پوست و زیبایی از 20 تا 90 درصد؛ اگر برای عید می خواهید تغییر کنید، به کلینیک زیبایی ما بیایید.
در یکی از این پیامک های تبلیغاتی آمده است؛ تخفیف ویژه نوروزی؛ بوتاکس 138 هزار تومان، ژل خط خنده 200 هزار تومان، ژل لب 220 هزار تومان و خدمات پوست و خال برداری و لیرز 20 درصد تخیف.
در پیامکی دیگر دیده می گردد؛ یک جلسه میکرودرمی پوست صورت برای پاک سازی تنها با پرداخت 5600 تومان، اما با ارزش 80 هزار تومان (93 درصد تخفیف).
در تبلیغاتی که در پیامکی دیگر مشاهده می گردد، به تخفیف حدود 94 درصدی پاک سازی پوست اشاره نموده است: یک جلسه پاک سازی صورت با پرداخت 3000 تومان، اما با ارزش 50 هزار تومان.
از سوی دیگر، نه تنها بازار خدمات پوست در شب عید داغ می گردد، حتی بعضا دیده می گردد که خیلی از افراد به علت تعطیلات دو هفته ای عید و استراحت در این ایام، جراحی های زیبایی را به این زمان موکول می نمایند. در این زمینه می توان به جراحی بینی و صورت اشاره نمود که مردم برای جراحی در ایام عید از چند ماه قبل وقت رزرو می نمایند. کلینیک های زیبایی، شاهد این مثال هستند و تنها ضروری است سری به این مراکز بزنید تا واقعیت ماجرا را بدانید.
اما نکته ای که در این جا اهمیت دارد، عدم نظارت روی پیامک های تبلیغاتی است؛ تا جایی که به علت همین نبود نظارت، افراد سودجو از این موقعیت استفاده نموده و در نهایت عوارض جبران ناپذیر آن را افرادی خواهند خورد که به علت ناآگاهی و بدون پشتوانه علمی نسبت به انجام فرآیندهای تبلیغاتی اقدام می نمایند.
به هرحال، این بحران محتوایی در زمینه پیامک های تبلیغاتی باعث شده است که در کنار موج رو به افزایش مشترکان ناراضی، وزارت ارتباطات هم دست به کار گردد؛ به نحوی که محمود واعظی، وزیر ارتباطات در تازه ترین اظهارنظر خود درباره پیامک های تبلیغاتی از تشکیل کمیته ای با حضور 10 دستگاه مختلف به ریاست وزارت فرهنگ و ارشاد خبر داده و اظهار نموده است: این کمیته وظیفه نظارت بر محتوای پیامک ها را دارد و این پیامک ها ساماندهی می گردد تا در صورت تخلف به آنها تذکر داده گردد.
منبع: زندگی روز