ایران قهرمان فوتبال ساحلی آسیا شد

به گزارش رپید دانلود، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران عصر امروز (یک شنبه) از ساعت 17 در فینال جام ملت های آسیا در شهر پاتایا به مصاف ژاپن رفت و در نهایت توانست این تیم را نتیجه شش بر صفر شکست دهد و برای سومین بار به قهرمانی این رقابت ها برسد.

ایران قهرمان فوتبال ساحلی آسیا شد

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با رجحان شش بر صفر برابر ژاپن، قهرمان جام ملت های آسیا شد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران عصر امروز (یک شنبه) از ساعت 17 در فینال جام ملت های آسیا در شهر پاتایا به مصاف ژاپن رفت و در نهایت توانست این تیم را نتیجه شش بر صفر شکست دهد و برای سومین بار به قهرمانی این رقابت ها برسد.

ساحلی بازان ایران در 12 دقیقه اول، با انجام یک بازی منطقی و مسلط بر حریف، دو بار دروازه ژاپن را باز کردند و این وقت را با نتیجه دو بر صفر به خاتمه رساندند.

شاگردان علی نادری در 12 دقیقه دوم، بازی را کنترل کردند و با استفاده از یک فرصت مناسب یک بار دیگر دروازه ژاپن را باز کردند تا به این ترتیب ایران سه بر صفر از حریف پیش بیفتند.

ایران در 12 دقیقه سوم این ملاقات توانست سه گل دیگر به ثمر برساند تا با یک رجحان مطلق برابر ژاپن به قهرمانی در جام ملت های آسیا برسد.

با توجه به دو قهرمانی قبلی ایران در جام ملت های آسیا، با این قهرمانی، ایران و ژاپن دو تیمی هستند که سه قهرمانی در جام ملت های آسیا را در کارنامه دارند.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، با حضور در استادیوم شهر پاتایا این ملاقات را از نزدیک دیدن کرد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 8 فروردین 1402 بروزرسانی: 8 فروردین 1402 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1556

به "ایران قهرمان فوتبال ساحلی آسیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران قهرمان فوتبال ساحلی آسیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید