اوضاع بغرنج عربستان در زمینه کرونا و پیشنهاد شاه اردن

به گزارش رپید دانلود، به گزارش خبرنگاران، رای الیوم در گزارشی، از اوضاع بغرنجی که عربستان سعودی در زمینه کرونا با آن دست و پنجه نرم می نماید و پیشنهاد یاری پزشکی پادشاه اردن به این کشور پرده برداشت.

اوضاع بغرنج عربستان در زمینه کرونا و پیشنهاد شاه اردن

این رسانه نوشت: عبدالله دوم شاه اردن پس از افزایش آمار مبتلایان به کرونا در عربستان به ریاض پیشنهاد یاری پزشکی داده است. اما ماهیت یاریی که اردن پیشنهاد آن را داده، معین نشده است.

رای الیوم خاطرنشان کرد که این پیشنهاد شاه اردن در جریان گفتگوی تلفنی وی به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان با ملک سلمان بوده است که عبدالله دوم همبستگی کامل خود را با همتای سعودی اعلام نموده است.

این رسانه عرب زبان گزارش داد: شاه اردن چندی قبل اعلام نموده بود که کشورش تجارب پزشکی در اختیار دارد که می تواند آن را به کشورهای دوست بدهد.

رای الیوم در ادامه نوشت: محافل اردنی مطلع به امور عربستان از اوضاع بغرنجی که عربستان در زمینه کرونا با آن دست و پنجه نرم می نماید، خبر داده اند و اینکه اوضاع عربستان در این زمینه بسیار پیچیده است و طی هفته های اندک آینده با احتمالات بسیار سختی همراه خواهد بود به طوری که موارد ابتلا افزایش خواهد یافت و با وجود شمار زیاد افراد مبتلا، فرایند اوضاع وارد مراحل دشواری خواهد شد به ویژه با توجه به اینکه شمار زیادی اتباع خارجی هم در عربستان وجود دارد.

این در حالی است که محمد العبد العالی سخنگوی وزارت بهداشت عربستان روز گذشته از 1158 مورد جدید ابتلا به کرونا در این کشور خبر داده و اعلام نموده بود که شمار مبتلایان به 13930 نفر رسیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 318

به "اوضاع بغرنج عربستان در زمینه کرونا و پیشنهاد شاه اردن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوضاع بغرنج عربستان در زمینه کرونا و پیشنهاد شاه اردن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید