اتصال 1000 مگاوات نیروگاه حرارتی نو به شبکه برق

به گزارش رپید دانلود، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرعامل شرکت مادرتخصصی برق حرارتی گفت: از شهریورماه سال جاری تا به امروز حدود یک هزار مگاوات واحد نیروگاهی نو به شبکه سراسری برق کشور متصل شده است.

اتصال 1000 مگاوات نیروگاه حرارتی نو به شبکه برق

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، آقای محسن طرزطلب با اعلام این خبر اضافه کرد: این واحد ها شامل بخش گاز نیروگاه های هنگام، ایران LNG و بخش بخار نیروگاه های جهرم، هریس و ارومیه بوده است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت نیروگاه های حرارتی ایران به 70 هزار مگاوات رسیده است، گفت: بر اساس برنامه ریزی اجرا شده مقرر شده است تا انتها سال جاری نیز یک هزار مگاوات نیروگاه نو وارد مدار گردد.

طرزطلب با تاکید بر اینکه برای تامین پایدار برق پیک تابستان سال آینده مجموعا 31 واحد نیروگاهی به ظرفیت چهار هزار و 750 مگاوات وارد مدار خواهد شد، اضافه کرد: در حال حاضر این تعداد پروژه به طور میانه از پیشرفت 71 درصدی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی برق حرارتی تاکید نمود: طبق برنامه پیش بینی شده صنعت برق حرارتی علاوه بر احداث نیروگاه های نو حدود یک هزار و 113 مگاوات نیز به وسیله ارتقای توان واحد های موجود به ظرفیت نیروگاه های حرارتی کشور اضافه کرده می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1349

به "اتصال 1000 مگاوات نیروگاه حرارتی نو به شبکه برق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتصال 1000 مگاوات نیروگاه حرارتی نو به شبکه برق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید