تور قطر: آخرین فرایند مذاکرات برای حضور ژاوی در بارسلونا به روایت رسانه های قطری

به گزارش رپید دانلود، روزنامه های قطری به آنالیز آخرین تحولات و مذاکرات دو باشگاه السد و بارسلونا در مورد بازگشت ژاوی هرناندز به اسپانیا پرداختند.

تور قطر: آخرین فرایند مذاکرات برای حضور ژاوی در بارسلونا به روایت رسانه های قطری

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران در گزارش روزنامه الوطن قطر پیرامون حضور ژاوی در بارسلونا آمده است: بازگشت ژاوی به بارسلونا مهمترین سوژه مورد توجه رسانه های ورزشی دنیا است، خبری که در اسپانیا از سوی فوتبالدوستان دنبال می شود و طرفداران بارسلونا از این اتفاق استقبال می نمایند.

ورود هیئت اسپانیایی به قطر با حضور رافائل یوستی نایب رئیس بارسلونا و متئو آیمانی مدیر ورزشی باشگاه موجب شد همه در انتظار توافق دو طرف و اعلام خبر بازگشت ژاوی به بارسلونا باشند اما این اتفاق تنها با تصمیم و موافقت باشگاه السد امکان پذیر است. به نظر می رسد تعامل و توافق در فرایند مذاکرات وجود دارد همانطور که یوستی روز گذشته گفت که اطمینان دارد ژاوی با او به بارسلونا بازمی شود.نمایندگان بارسلونا بازگشت خودشان را به تعویق انداختند تا پس از انتها و تکمیل مذاکرات روز شنبه راهی اسپانیا شوند.

در همین حال رادیو کاتالونیا مدعی شده که تصمیم گیری در این خصوص اجرا شده و ژاوی به زودی به همراه مسئولان باشگاه راهی بارسلونا می شود. حتی روزنامه موندو دیپورتیوو مدعی شده تمدید قرارداد بعضی از بازیکنان بارسلونا متوقف شده تا ژاوی پس از ورود به این باشگاه در خصوص این نفرات تصمیم گیری کند.

رویکرد حرفه ای باشگاه السد نیز مورد استقبال رسانه های دنیا قرار گرفته است. روش حرفه ای مذاکره در این خصوص و استقبال از نمایندگان باشگاه بارسلونا و حفاظت از حقوق باشگاه از جمله نکات قابل توجه در فرایند این مذاکرات است.

ژاوی در مدت راهنمایی السد 7 قهرمانی با این باشگاه به دست آورد و در فصل جاری نیز بدون شکست صدرنشین رقابت های لیگ است.

روزنامه الرایه قطر هم در این خصوص نوشت: مذاکرات در روزهای گذشته در جلسات پیاپی دنبال شد و به نظر می رسد فرایند مثبتی را دنبال خواهد نمود. انتظار می رود جزئیات نتایج مذاکرات امروز به شکل رسمی اعلام شود و بر اساس گزارش های روزنامه های اسپانیایی در صورتی که توافق حاصل شود، ژاوی روز شنبه دوحه را ترک می نماید. این در حالی است که مربی اسپانیایی بعد از آخرین بازی مقابل الدحیل از بازیکنان تیمش خداحافظی کرد در حالی که به علت توقف موقت مسابقات فرصت دیگری برای ملاقات با بازیکنان السد نخواهد داشت و تمرینات این تیم تعطیل شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آذر 1400 بروزرسانی: 9 آذر 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1209

به "تور قطر: آخرین فرایند مذاکرات برای حضور ژاوی در بارسلونا به روایت رسانه های قطری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر: آخرین فرایند مذاکرات برای حضور ژاوی در بارسلونا به روایت رسانه های قطری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید